感覺上從英國回來後都忙過不停
今天終於可以真正回復原有嘅生活模式喇
瞓到十點幾自然醒
起身便開車去西貢食個 brunch
之後再去享受杯珈琲
仲買咗兩隻安全地帶嘅黑膠
跟著去洗吓架車
最後返歸聽聽唱片
煮吓晚餐又過咗個 weekend
聽日又要繼續捱喇
春天來了
今天一起身望見窗外濃霧茫茫
感覺濕淋淋
三月了
春回大地了
小週末
在藥力影響下
成日都好似飲醉酒咁迷迷糊糊
好彩食埋今天上晝就食哂啲普通藥
但抗生素就重要食到星期日
好彩走得早
我哋喺倫敦時三四度都已經覺得好凍
但今個星期倫敦仲落埋雪得返負四度
真係不感想像如果我哋仲喺果度會點

