小週末

在藥力影響下
成日都好似飲醉酒咁迷迷糊糊
好彩食埋今天上晝就食哂啲普通藥
但抗生素就重要食到星期日

好彩走得早

我哋喺倫敦時三四度都已經覺得好凍
但今個星期倫敦仲落埋雪得返負四度
真係不感想像如果我哋仲喺果度會點

Sick Leave

是日病假休息一天
斷斷續續瞓吓醒吓起身食藥後又繼續瞓
瞓到兩點幾起身感覺好好多
覺得肚餓便落街食個 tea
順便拎埋旅行後嘅衣服去洗
之後返到屋企開始執拾打掃
夜晚再出街食個晚飯
Hea 吓 hea 吓又過一天

射波預告

今天一起身喉嚨更加嚴重
多鼻涕又勁咳
返到公司坐喺度都暈暈地
好艱難先捱到收工
即係去睇醫生
仲拎埋聽日嘅病假紙添
睇吓聽朝起身有冇好啲啦
如果頂唔順都要大腳抽射喇