英倫之旅第十天


2018England – Photo Album


今天酒店有包早餐
起身輪候廁所梳洗後便落去餐廳
早餐都係果啲煎蛋香腸麵包
食飽返上房執齊行李便退房開車上路
我們第一站是去 Glenfinnan
這裡是 Harry Potter 其中一個拍攝場景
是熱愛那套電影的粉絲必到地方
除此之外這裡還是行山好地方
遊玩完後便繼續行程
原本是book了一點半玩冰壺
但去到又有點意外
叫我哋五點再返去
咁唯有去食個 lunch
然後去了遊蕩吓尼斯湖搵吓條水怪啦
玩到夠鐘又返去個冰壺場館
等了一陣以為今次又無緣玩冰壺
好彩等咗陣都有人照呼我哋
各人準備好便踏進冰壺場
開始學我們期待已久嘅冰壺了
睇電視以為好容易
但實際上都雖要少少體力都技術的
最主要係平行
我們各人練習了一會都掌握到
但當然比睇冬奧嘅運動員爭好遠啦
教練講解後我們便自得其樂
玩了大半小時後便要交場依依不捨地離開了
今晚我們會住喺 Aviemore
一間獨立屋有埋廚房
所以我們先去購買糧食準備好今晚晚餐
然後便起程去 Cairngorms National Park 果邊
車程大約個半小時
途中行走高速公路但晚上冇街燈
漆黑一片都幾恐怖
幸好沿途都有其他車同道
所以都安全抵達目的地
但我們到達時都差不多九點
而個登記處已經關門冇人
於是又找了很久才取得鎖匙
再去搵我們的獨立屋又搵咗好耐先找到
好彩最終都順利入住今晚的房子
安頓後便吃晚餐
隨行總廚好快煮好晚餐
吃飽再睇吓冬奧飲吓威士忌
飲到醉昏昏便各自就寢了

英倫之旅第九天


2018England – Photo Album


每晚飲完酒特別好瞓
一覺瞓天光便又準備去玩了
執好行李check out離開
先到附近一個shopping mall食早餐
之後揸住架Defender遊車河去到Queen Elizabeth Forest Park
去到其實冇乜特別
都係一處郊外地方
有條河有排樹比人行山嘅地方
不過就有得比人宿營
河邊木屋都幾有風味
但冬天就好凍冇咩可以玩
我哋逗留一會便繼續行程
途經Crianlarich揸揸水
在 Bridge of Orchy 拍拍照
又停喺 Altnafeadh 公路旁pic個nic
黃昏前到達今晚住宿地 Fort William
check in 攞房分配好床位後
便出街逛逛搵酒吧睇波
今晚我們選了一間河邊餐廳食海鮮
生蠔、青口、魚、帶子再襯支白酒非常美味豐富
吃飽後便走過去Pub飲啤酒睇車仔對巴塞
最終打和一比一
飲飽食醉便返歸輪候洗澡然後瞓覺

英倫之旅第八天


2018England – Photo Album


來了英國一星期了
今天展開蘇格蘭揸車旅程
起身有廚師煮了一份英式 all day breakfast
食飽執好行李便 check out
租車公司剛好將我們的 Defender 駛到
檢查好辦好手續後
便開始駕駛心儀已久的 dream car 暢遊蘇格蘭
生疏好耐冇揸棍波車
起初都開得郁架車
但一到斜路開車便大檸樂
未摸熟極力子又未習慣棍波又未知支手掣要放到咁低
在紅綠燈前死了兩次火
後面架巴士好彩又好斯文冇乜大動作
只是再後面聽到點零聲響安
失敗咗幾次終於就夾硬大腳油
疾吓疾吓打住冷震咁向前un過咗盞燈
之後都冇乜大問題駛到去目的地停車
遊覽吓愛丁堡舊區同埋 Holyrood Park
之後便長驅直進去今晚嘅古堡酒店 Airth Castle
到達時未有房可以 check in
於是我們便揸車出去超市買點補給品
然後想搵間 coffee shop 竭吓
但蘇格蘭好多店鋪都好早打烊
於是我們鎖定一個公園做picnic目標
之後決定去買嘢picnic
很快哋我們又打爆咗架Defender
買齊飲料食物便開車去公園
鋪好大口仔放好食物便開餐
每次旅行都會pic個nic真高興
食飽玩夠之後便回酒店check in攞房
安頓之後便換衫去泳池游水嬉戲
玩吓個按摩池又濕蒸乾蒸
這家古堡酒店好抵
每人十英磅住一晚包埋個泳池設施
但要求一定要到餐廳叫一個full set dinner
同每一房間開一支酒
我們兩間房所以今晚每人一份晚餐
再開了一支紅酒一支白酒
房租再加晚餐夾埋都幾抵
我們吃飽後再品嚐威士忌
酒後入睡又一天

英倫之旅第七天


2018England – Photo Album


今日起身執齊行李
便離開這間極差旅館
一行四人拖住行李行去搭巴士
一小時車程後到達 London Luton airport
到達後開始麻煩的廉航行李寄倉手續
磅完三隻喼後第四隻喼出問題
手忙腳亂地抽起1kg物品
好彩都過到關寄埋最後一隻喼
寄倉行李攪掂後便去闖安檢果關喇
不太順利要除好多嘢但最後都通過安檢
跟住便等上機出發
一個鐘機程左右便到達愛丁堡機場
拎齊行李後便搭架 Tram 出市區
去到酒店安頓下來後
便馬不停蹄出去遊覽愛丁堡
感覺蘇格蘭比倫敦還要樸素
啲建築物都係好古老好舊式
逛逛酒鋪看看蘇格蘭威士忌
看看蘇格蘭出產的 cashmere
再行上古堡門口拍吓照
遊覽完後便搵了間餐廳晚餐
品嚐蘇格蘭威士忌
今晚有小插曲
話說我們點了兩份西冷牛扒要五成熟
但上枱切開後唔好話血水都冇滴
直頭係全熟
於是叫侍應來看看退換
她一看也發覺唔對路
便再換過兩份給我們
今次來的兩份便正常喇
吃飽後我們去了買支威士忌
再到超市買零食
然後回酒店梳洗休息一吓
晚上聚在一起看看冬奧
喝喝威士忌享受了蘇格蘭的第一晚