呢兩日終於有冬天的感覺了
雖然天氣寒冷對很多人嚟講好唔方便
但一年要有四季才圓滿的
玩咗幾日嘅 RetroPie
相對比 Recalbox 係麻煩好多
所以都係放棄 RetroPie
乖乖轉返用 Recalbox 啦

Ghöz | SnGhome.UK
呢兩日終於有冬天的感覺了
雖然天氣寒冷對很多人嚟講好唔方便
但一年要有四季才圓滿的
玩咗幾日嘅 RetroPie
相對比 Recalbox 係麻煩好多
所以都係放棄 RetroPie
乖乖轉返用 Recalbox 啦
之前行街見到有部小型聲波震動清洗眼鏡機
覺得好有趣但賣緊成七百蚊
於是乎淘寶搵吓又搵到啲類似嘅嘢
百幾蚊就有交易
所以又買咗件唔等洗嘅清洗器返屋企
試用後感覺良好
可能係心理作用
洗完啲水好似係污穢咗?
幅眼就乾淨咗?
攪完隻 Recalbox
又屎忽痕試吓 RetroPie
兩者很相似但又是不同
Recalbox 比較似 iOS
所有嘢都 configure 好哂
差不多一安裝就用得到
但設定限制較多可以深入調教嘅嘢比較少
相反 RetroPie 就似 android
好多嘢都可以深入調整
當然要花多一點時間啦
好似 mount 個 NAS 嚟 load game 咁
就是這個原因
又試玩吓 RetroPie 囉
仍然毛毛細雨
冷冷雨都冇乜意欲出街
但都去咗大榮華飲個茶
然後去宜家行吓買咗少少家居設備
少改善大方便
夜晚歸縮在家睇戲睇波睇電視