RetroPie

攪完隻 Recalbox
又屎忽痕試吓 RetroPie
兩者很相似但又是不同
Recalbox 比較似 iOS
所有嘢都 configure 好哂
差不多一安裝就用得到
但設定限制較多可以深入調教嘅嘢比較少
相反 RetroPie 就似 android
好多嘢都可以深入調整
當然要花多一點時間啦
好似 mount 個 NAS 嚟 load game 咁
就是這個原因
又試玩吓 RetroPie 囉

灰濛濛星期天

仍然毛毛細雨
冷冷雨都冇乜意欲出街
但都去咗大榮華飲個茶
然後去宜家行吓買咗少少家居設備
少改善大方便
夜晚歸縮在家睇戲睇波睇電視

煙雨濛濛星期六

今日成日都落住毛毛細雨
所以都唔想出街
只起身出街食個 brunch
再買埋晚餐就返屋企歸縮
執拾吓間屋收好棵聖誕樹
再玩吓隻遊戲機
睇吓戲睇吓波
咁又一天

好耐冇睇波喇
一嚟屋企冇 now 冇有線冇波睇
二嚟呢家都冇細個果屎對足球咁大興趣
不過今晚 ViuTV 有足總杯直播
仲要有曼城
所以又睇吓啦

2018首要目標

又到星期五
今日去咗渣打問咗供樓事宜
原來想一次過供哂攞返樓契係要去律師樓攪嘅
同埋check咗仲欠大約五十五萬左右
所以今年首要目標應該就係供完層樓
五十幾萬唔算少數目
但都可以應付到
其實我哋真係好好彩早上車
睇返現今樓市真係好變態
三百幾呎單位都過千萬
成份糧比哂去供樓都冇哂正常生活費
睇見都心寒