今日成日都落住毛毛細雨
所以都唔想出街
只起身出街食個 brunch
再買埋晚餐就返屋企歸縮
執拾吓間屋收好棵聖誕樹
再玩吓隻遊戲機
睇吓戲睇吓波
咁又一天
好耐冇睇波喇
一嚟屋企冇 now 冇有線冇波睇
二嚟呢家都冇細個果屎對足球咁大興趣
不過今晚 ViuTV 有足總杯直播
仲要有曼城
所以又睇吓啦

Ghöz | SnGhome.UK
今日成日都落住毛毛細雨
所以都唔想出街
只起身出街食個 brunch
再買埋晚餐就返屋企歸縮
執拾吓間屋收好棵聖誕樹
再玩吓隻遊戲機
睇吓戲睇吓波
咁又一天
好耐冇睇波喇
一嚟屋企冇 now 冇有線冇波睇
二嚟呢家都冇細個果屎對足球咁大興趣
不過今晚 ViuTV 有足總杯直播
仲要有曼城
所以又睇吓啦
又到星期五
今日去咗渣打問咗供樓事宜
原來想一次過供哂攞返樓契係要去律師樓攪嘅
同埋check咗仲欠大約五十五萬左右
所以今年首要目標應該就係供完層樓
五十幾萬唔算少數目
但都可以應付到
其實我哋真係好好彩早上車
睇返現今樓市真係好變態
三百幾呎單位都過千萬
成份糧比哂去供樓都冇哂正常生活費
睇見都心寒
人大了便常懷緬過去
總是覺得舊嘅嘢比較適合自己
近日重啓Recalbox工程
見到以前Apple II E嘅舊Game
便會想起從前嘅歡樂
畫面簡單操作簡陋
但玩極都唔厭總會繼續玩
每次打爆機後又重新再爆
從前嘅生活就是如此簡單純真
相比現在社會
還是喜歡舊屎吧⋯⋯
又過一年
上年買咗兩隻 Raspberry Pi
一隻做咗 WordPress Web Server
另一隻諗住做 spare 兼得閒攞嚟玩吓
買咗張 64GB 卡裝咗個 Recalbox 之後
玩咗幾日就擺埋一邊封塵
最近準備去滑雪
見張 64GB 卡擺喺度冇用好嘥
於是換張 16GB 比隻 Recalbox 用
拎返張 64GB 卡出嚟做 spare 卡拍片
咁換咗卡又要重新 setup
不過之前張 64GB 卡用唔盡
因為 Raspberry Pi 好似最多只係支援 32GB 嘅卡
呢家換張16 GB 卡反而更加適合
於是乎又攪咗成晚抄 game 入去
抄到呢家成點都未抄到一半⋯⋯
所以⋯⋯明天待續⋯⋯