Hello 2018

紅日假期要開工已經好似變成例行工事
今日仲要忙果隻
新嘅一年
忙中有序安然度過
希望今年可以順順利利啦

再見2017

今年超黑仔
希望下年會好運啦

今天冇乜特別節目
在家做做家務又一天

晚上去了尖沙咀行街
之後十一點先去打邊爐
迎接2018嘅來臨
簡簡單單地渡過一年