2017平安夜

今年平安夜是星期日
所以是在假期中渡過
但明天要開工⋯⋯

今日起身後去了 Mega Box 飲茶
然後行吓街 shop 吓 ping
再買餸返屋企打個平安夜邊爐
兩口子簡簡單單地過了一個平安夜

準備過聖誕

星期六早上
一起身便要去拜山
拜完便去西貢食個 brunch
再享受杯玏琲
跟著去apm行吓街
再買餸返歸煮晚餐
睇場戲食吓芝士飲吓紅酒
享受聖誕前夕的假期

冬至正日晚飯

自從阿嫲走咗之後
都好少會正日做冬
同埋好少一家人喺屋企食飯
今晚雖然遲收工
但返外家吃晚飯
感覺好似回到童年果時
老人家在家煮好晚飯
小朋友在地上玩耍
吃飽後坐坐看電視
再吃湯圓甜點
非常溫馨溫暖